YES or No. If you are given $3million to run naked in your street for 2hrs, will you do it or not ?
asked 2059d ago by
Zhat
Zhat
I'M JUST CURIOS :D LOL
 Challenge questions   Curiosity questions 
[13 answers]
 

Answer
Please login or register to answer this question.
Total: 13 Answers
wasteofspace.
wasteofspace. patience☆。◕‿◕。♥✌

hahaa hell yes!! i would do it for the rest of my life!!!

wasteofspace.
wasteofspace. patience☆。◕‿◕。♥✌

plus i can pick up some sexy guys across the street(:

crystal:P
crystal:P Crystal Sawyer

yes i would cause i have no shame with my body

freezuntildeath
freezuntildeath nabil

it's not ever gonna happene

Nix
Nix Guess who

Hahhaa depende sa sitwasyon.. :p

WickedSlick
WickedSlick

ya why would i be ashamed of my genital parts..

Zarnab
Zarnab zarnab

hahahahhahaa!!!!!!NO!!!!!NEVER!!!!!!oMG

Zhat
Zhat

haha why not?

Zhat
Zhat

why? you don't need money? :D

Oswald
Oswald Alvin

Wow, hard question. I will try with my face covered, Lol

Zhat
Zhat

thats a good plan. you gotta bring me wherever you go! hahaha

Oswald
Oswald Alvin

After doing that i will move into another place, lol

Zhat
Zhat

hahahha sorry but no! you really need to show your face. $3 million is a big money. lmao

Dueces_Dee
Dueces_Dee DeeJay

hahaha it depends for fun ...i could do it..what kind of people are present? and will my face be covered? hahaha

Zhat
Zhat

hahahha sorry but no! you really need to show your face. $3 million is a big money. lmao

Qweku_Genius
Qweku_Genius Desmond afenyo

Nope,that will tarnish my image.

Zhat
Zhat

why? you don't need money? LOL

Sponsored
Latest Questions