QUOTES

Nikki Marie

3 Likes
Make It Up As We Go We no don't need a label What we got is sexy If you like it, I love it You let me in, they told me to come back again You into me, I'm into you, that's all that matters, it's beautiful You're so sweet like candy, You're so sweet like candy What we got, What we got, so so sweet like candy And no label on it, And no label on it What we got, What we got, let's Make It Up As We Go Don't stop the party, it's just getting started Make It Up As We Go, I know you want it I'm all upon it What we got is sexy, What we got is sexy Baby come undress me Let's Make It Up As We Go Make It Up girl, Make It Up, Make It Up, Make It Up girl Let's Make It Up As We Go Your friend's a met, hating cause we've got no strings attached I know you would agree life is hella good But every nasty piece is misunderstood, misunderstood You're so sweet like candy, You're so sweet like candy What we got, What we got, so so sweet like candy And no label on it, And no label on it What we got, What we got, let's Make It Up As We Go Don't stop the party, it's just getting started Make It Up As We Go, I know you want it I'm all upon it What we got is sexy, What we got is sexy Baby come undress me Let's Make It Up As We Go Make It Up girl, Make It Up, Make It Up, Make It Up girl Isn't this good for you, aha As it is for me I dig it, I dug it, for real Isn't this good for you, aha As it is for me I dig it, I dug it, so real Make It Up As We Go Don't stop the party, it's just getting started Make It Up As We Go, I know you want it I'm all upon it What we got is sexy, What we got is sexy Baby come undress me Let's Make It Up As We Go

Nikki Marie

3 Likes
My Name Is [Chorus: x2] Hi! My name is... (what?) My name is... (who?) My name is... [scratches] Slim Shady Hi! My name is... (huh?) My name is... (what?) My name is... [scratches] Slim Shady Ahem... excuse me! Can I have the attention of the class for one second? [Eminem:] Hi kids! Do you like violence? (Yeah yeah yeah!) Wanna see me stick Nine Inch Nails through each one of my eyelids? (Uh-huh!) Wanna copy me and do exactly like I did? (Yeah yeah!) Try 'cid and get fucked up worse that my life is? (Huh?) My brain's dead weight, I'm trying to get my head straight But I can't figure out which Spice Girl I want to impregnate (Ummmm...) And Dr. Dre said, Slim Shady you a basehead! Uh-uhhh! So why's your face red? Man you wasted! Well since age twelve, I've felt like I'm someone else Cause I hung my original self from the top bunk with a belt Got pissed off and ripped Pamela Lee's tits off And smacked her so hard I knocked her clothes backwards like Kris Kross I smoke a fat pound of grass and fall on my ass Faster than a fat bitch who sat down too fast C'mere slut! (Shady, wait a minute, that's my girl dog!) I don't give a fuck, God sent me to piss the world off! [Chorus] [Eminem:] My English teacher wanted to flunk me in Junior High Thanks a lot, next semester I'll be thirty-five I smacked him in his face with an eraser, chased him with a stapler And stapled his nuts to a stack of papers (Owwwwwwww!) Walked in the strip club, had my jacket zipped up Flashed the bartender, then stuck my dick in her tip cup Extraterrestrial runnin' over pedestrians In a space ship while they screaming at me: LET'S JUST BE FRIENDS! Ninety-nine percent of my life I was lied to I just found out my mom does more dope than I do (Damn!) I told her I'd grow up to be a famous rapper Make a record about doing drugs and name it after her (Oh thank you!) You know you blew up when the women rush your stands And try to touch your hands like some screaming Usher fans (Aaahhhhhh!) This guy at White Castle asked for my autograph (Dude, can I get your autograph?) So I signed it: 'Dear Dave, thanks for the support, ASSHOLE!' [Chorus] [Eminem:] Stop the tape! This kid needs to be locked away! (Get him!) Dr. Dre, don't just stand there, OPERATE! I'm not ready to leave, it's too scary to die (Fuck that!) I'll have to be carried inside the cemetery and buried alive (Huh yup!) Am I coming or going? I can barely decide I just drank a fifth of vodka - dare me to drive? (Go ahead) All my life I was very deprived I ain't had a woman in years, and my palms are too hairy to hide (Whoops!) Clothes ripped like the Incredible Hulk (hachhh-too) I spit when I talk, I'll fuck anything that walks (C'mere) When I was little I used to get so hungry I would throw fits How you gonna breast feed me mom? (Wah!) You ain't got no tits! (Wahhh!) I lay awake and strap myself in the bed With a bulletproof vest on and shoot myself in the head (BANG!) I'm steaming mad (Arrrggghhh!) And by the way when you see my dad? (Yeah?) Tell him that I slit his throat, in this dream I had [Chorus]

Nikki Marie

3 Likes
Love The Way You Lie (feat. Rihanna) [Intro - Rihanna:] Just gonna stand there and watch me burn But that's alright because I like the way it hurts Just gonna stand there and hear me cry But that's alright because I love the way you lie I love the way you lie [Verse - Eminem:] I can't tell you what it really is I can only tell you what it feels like And right now there's a steel knife in my windpipe I can't breathe but I still fight while I can fight As long as the wrong feels right it's like I'm in flight High off her love, drunk from her hate, It's like I'm huffing paint and I love her the more I suffer, I suffocate And right before I'm about to drown, she resuscitates me She fucking hates me and I love it. Wait! Where you going? I'm leaving you! No you ain't. Come back. We're running right back. Here we go again It's so insane cause when it's going good, it's going great I'm Superman with the wind at his back, she's Lois Lane But when it's bad it's awful, I feel so ashamed I snapped Who's that dude? I don't even know his name. I laid hands on her, I'll never stoop so low again I guess I don't know my own strength [Chorus - Rihanna:] Just gonna stand there and watch me burn But that's alright because I like the way it hurts Just gonna stand there and hear me cry But that's alright because I love the way you lie I love the way you lie I love the way you lie [Verse - Eminem:] You ever love somebody so much you can barely breathe when you're with 'em You meet and neither one of you even know what hit 'em Got that warm fuzzy feeling Yeah, them chills you used to get 'em Now you're getting fucking sick of looking at 'em You swore you'd never hit 'em; never do nothing to hurt 'em Now you're in each other's face spewing venom in your words when you spit them You push, pull each other's hair, scratch, claw, bit 'em Throw 'em down, pin 'em So lost in the moments when you're in them It's the rage that took over, It controls you both So they say you're best to go your separate ways Guess that they don't know you 'cause today that was yesterday Yesterday is over, it's a different day Sound like broken records playing over but you promised her Next time you show restraint You don't get another chance Life is no Nintendo game But you lied again Now you get to watch her leave out the window Guess that's why they call it window pane [Chorus - Rihanna:] Just gonna stand there and watch me burn But that's alright because I like the way it hurts Just gonna stand there and hear me cry But that's alright because I love the way you lie I love the way you lie I love the way you lie [Verse - Eminem:] Now I know we said things, did things that we didn't mean And we fall back into the same patterns, same routine But your temper's just as bad as mine is You're the same as me When it comes to love you're just as blinded Baby, please come back It wasn't you, baby it was me Maybe our relationship isn't as crazy as it seems Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano All I know is I love you too much to walk away though Come inside, pick up your bags off the sidewalk Don't you hear sincerity in my voice when I talk Told you this is my fault Look me in the eyeball Next time I'm pissed, I'll aim my fist at the drywall Next time? There won't be no next time! I apologize even though I know its lies I'm tired of the games I just want her back I know I'm a liar If she ever tries to fucking leave again Im'a tie her to the bed and set this house on fire I'm just gonna [Outro - Rihanna:] Just gonna stand there and watch me burn But that's alright because I like the way it hurts Just gonna stand there and hear me cry But that's alright because I love the way you lie I love the way you lie I love the way you lie

Nikki Marie

2 Likes
Beautiful [Intro:] Lately I've been hard to reach, I've been too long on my own Everybody has a private world where they can be alone Are you calling me? Are you trying to get through? Are you reaching out for me, like I'm reaching out for you? I'm just so f**kin' depressed, I just can't seem to get out this slump If I could just get over this hump But I need something to pull me out this dump, I took my bruises, took my lumps Fell down and I got right back up But I need that spark to get psyched back up In order for me to pick the mic back up I don't know how or why or when I ended up in this position I'm in I'm starting to feel distant again So I decided just to pick this pen Up and try to make an attempt to vent But I just can't admit Or come to grips with the fact that I may be done with rap I need a new outlet, and I know some shit's so hard to swallow But I just can't sit back and wallow In my own sorrow But I know one fact I'll be one tough act to follow One tough act to follow I'll be one tough act to follow Here today, gone tomorrow But you'd have to walk a thousand miles [Chorus:] In my shoes, just to see What it's like, to be me I'll be you, let's trade shoes Just to see what it'd be like to Feel your pain, you feel mine Go inside each other's minds Just to see what we find Look at shit through each other's eyes But don't let 'em say you ain't beautiful, oh They can all get fucked. Just stay true to you So don't let 'em say you ain't beautiful Oh, they can all get fucked. Just stay true to you, yeah, so... I think I'm starting to lose my sense of humor Everything is so tense and gloom I almost feel like I gotta check the temperature in the room Just as soon as I walk in It's like all eyes on me So I try to avoid any eye contact 'cause if I do that then it opens the door for conversation Like I want that... I'm not looking for extra attention I just want to be just like you Blend in with the rest of the room Maybe just point me to the closest restroom I don't need no fucking man servant Trying to follow me around and wipe my ass Laugh at every single joke I crack And half of them ain't even funny like Ha!, Marshall you're so funny man, you should be a comedian, god damn Unfortunately I am, but I just hide behind the tears of a clown So why don't you all sit down? Listen to the tale I'm about to tell Hell, we don't gotta trade our shoes And you ain't gotta walk no thousand miles [Chorus] But don't let 'em say you ain't beautiful Oh they can all get fucked. Just stay true to you so Don't let 'em say you ain't beautiful Oh they can all get fucked. Just stay true to you so Nobody asked for life to deal us With these bullshit hands we're dealt We gotta take these cards ourselves And flip them, don't expect no help Now I could have either just Sat on my ass and pissed and moaned Or take this situation in which I'm placed in And get up and get my own I was never the type of kid To wait by the door and pack his bags Who sat on the porch and hoped and prayed For a dad to show up who never did I just wanted to fit in In every single place Every school I went I dreamed of being that cool kid Even if it meant acting stupid Aunt Edna always told me Keep makin' that face it'll get stuck like that Meanwhile I'm just standin' there Holdin' my tongue tryna talk like this 'Til I stuck my tongue on that frozen stop sign pole at 8 years old I learned my lesson then cause I wasn't tryna impress my friends no more But I already told you my whole life story Not just based on my description 'cause where you see it from where you're sitting It's probably 110% different I guess we would have to walk a mile In each other's shoes, at least What size you wear? I wear tens Let's see if you can fit your feet [Chorus] [Outro:] Lately I've been hard to reach, I've been too long on my own Everybody has a private world where they can be alone... So are you calling me, are you trying to get through, oh? Are you reaching out for me, like I'm reaching out for you? So oh oh Yeah... To my babies. Stay strong. Daddy will be home soon And to the rest of the world, god gave you the shoes That fit you, so put 'em on and wear 'em And be yourself, man, be proud of who you are Even if it sounds corny, Don't ever let anyone tell you, you ain't beautiful, so...

Nikki Marie

1 Likes
1 2 3 4 5
ABOUT
Terms
Privacy Policy
Removal Request
Sitemap
Contact Us
OUR GOAL
Our goal is to help you by delivering amazing quotes to bring inspiration, personal growth, love and happiness to your everyday life.

© 2021 SearchQuotes™