Have you ever lit your hand on fire? cx
I did yesterday, sprayed perfume all over my hand and lit it up with a lighter. it actually doesnt hurt lmao xD
3 Likes

wasteofspace.

wasteofspace.

ANSWERS
Hello, You are cordially invited to participate in the forth - coming World Conference on Human Rights Organization (W C H R O G) against Child Protection & HIV/AIDS,EBOLA Treatment, Prostitution, Sex Work and forced Labor. Venue: Los Angeles California, U.S.A and Dakar Senegal SN, my Email: [email protected] The aim of the conference are to bring together researchers and practitioners in an effort to lay the groundwork for future collaborative research, advocacy, and program develop

wasteofspace.

0 Likes
Lol no I'm not a demon but I have demons.. it actually doesn thurt aha.

wasteofspace.

0 Likes
Are you a demon 0_o hmmmm reminds me of jennifers body but she lit the tip of her tongue. But yes I do, I burn myself.

wasteofspace.

0 Likes
The perfume consist of water and alchohol, water to protect your hand and the alchohol help to make the fire keep burning. But after short time the fire will extinguish. Please be careful because it very dangerous, if the fire zap your clothes or flameable material, you will become Johnny Blaze AKA Human torch (either cooked in well done or suffered several degree burn)

wasteofspace.

1 Likes
Hahahaha.. Never before

wasteofspace.

1 Likes
Okay superhuman. :P

wasteofspace.

1 Likes
Hahaha nah I haven't .. Seems your fireproof indeed ..

wasteofspace.

1 Likes
Lmao nah I dont xD my hand was on fire cx

wasteofspace.

1 Likes
You have a fireproof skin o.O

wasteofspace.

1 Likes
No I haven't that would be weird

wasteofspace.

1 Likes
I have beofore it didn't hurt at all

wasteofspace.

1 Likes
ABOUT
Terms
Privacy Policy
Removal Request
Sitemap
Contact Us
OUR GOAL
Our goal is to help you by delivering amazing quotes to bring inspiration, personal growth, love and happiness to your everyday life.

© 2021 SearchQuotes™